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Terms and Conditions 

1. Important Terms & Conditions

  For all new/old members Refer below our group rules…

COD not available

Without payment no booking will be taken

Please give confirmed orders only. Once booked than no cancellation and no changes in sizes or colors or address.

Dispatch in general within 5-7 working days after booking.

Don’t ask for tracking immediately after making payment. Some members asking me same day want tracks .it’s not possible to provide same day track .only sometimes only possible same days tracks.

We don’t takes urgent or time bound orders.

If Ur parcel is not received within 10 to 15 business days inform us

We won’t take any responsibility for misplacement of couriers if you provided wrong mobile number or incomplete address or pin code

2. Return and exchange policy

Return or exchange only when there are any genuine manufacturing defects.

Please ask your Client to make video when received parcel…full video seal pack to open

Without video, no return no exchange.

You have to inform us about any defects or issues within 24 hours of receipt of the parcel than after No return or exchange will be entertained.

No refund/ return/ exchange for color or minor quality issues.

Small thread pulls, light stains, colour change, quality and all are not considered as damages.

There are slight color variations due to light settings and screen resolution.

If we are saying we will exchange/return the piece(if any manufacturing fault is there)

That piece has to be couriered back to us within 48 hrs

We will not accept the piece if u will not return the piece in that time duration whatsoever are the reasons

3. Opening Video Policy

  PLEASE MAKE A VIDEO WHILE OPENING THE PARCEL…IF THERE IS DAMAGE AND MISSING ITEM SEND US VIDEO… WITHOUT VIDEO WE WILL NOT ACCEPT.

It’s compulsory

360° opening parcel video is compulsory before opening the parcel, showing name & tracking number, to claim any defect or mistake, even Quantity issue, full un-boxing video without cut pause is compulsory.

Please communicate same to your customers.

Without pause & cut

Full video from start to end/ Seal Pack to Open

No argument we will listen

Mera regular customer hai/ They are my regular customer or relative only.

Open by my regular customer/family member by mistake.

Khud thodi karega / won’t do by ourselves

Aapka humara acha relation hai isliye video nhi liya/ we have very good relationship so we haven’t made the video

Kesee aur ne open kar leeya tha/ Opened by someone else.

Defects not found at the time of making video

Defect bahut small tha so deekha nahi video me/ Defect was so small so not visbile while making video.

Dark color tha, so defect nahi deekha/ Product color was so dark, so it was not visible while making video.

It was my first order so I or my customer was not aware.

Please change, I will bear both side courier charges

Earlier orders comes perfect so we haven’t made video this time.

Don’t force us to take back the parcel just because of your friend, relative liking disliking basis. Don’t force again and again that “please exchange we will buy other product from you, not demanding refund, etc.” We will not listen all these Whatever, missing or damage we need full video Please cooperate.

If you’re opening in hurry that isn’t our fault. Any kind of excuses for opening video, will not be entertained. If you can’t take us seriously, don’t expect from us to take your complain seriously.

अगर किसी ग्राहक को किसी सामान में कोई डिफेक्ट हो तो समस्या का समाधान किया जाएगा परंतु रूल्स के हिसाब से पूरा unpacking वीडियो चाइये जिसमे unpacking के साथ डिफेक्ट बताया गया हो और उसमें भेजा हुआ adderess भी बताया हुआ होना चाइये ये सब एक साथ एक ही वीडियो में होना चाइये साथ मे एक बात और ग्राहक पार्सल खोल लेते है फिर उसके बाद वीडियो बनाते है ये नही चलेगा, पैकेट पे टेप चिपका के या पीछे से खुला हुआ हो और वीडियो में सिर्फ आगे का दिखा के वीडियो बनाये ये नही चलेगा, शुरू से आखरी तक पूरा वीडियो होना चाइये, वीडियो के शुरुआत में पार्सल को पूरा दिखाना है के वो पार्सल पहले का खुला हुआ नही है और उसी वीडियो में पूरा डिफेक्ट को दिखाना है और साफ 5-6 फोटोज भी भेजनी होगी सूरज की रोशनी में ली हुई।

अगर कूरियर वाला आपको खुला हुआ पार्सल या डैमेज पर्सेल देता है तो पार्सल एक्सेप्ट मत करिए नही तो गलती आपकी मानी जायेगी।

बिना unpacking वीडियो के कोई समाधान होना मुश्किल है।

*पार्सल खोलने का वीडियो जरूर होना चाहिए अन्यथा किसी भी प्रकार से उत्पाद बदला या वापिस नही लिया जाएगा।*

कृपया पार्सल को प्राप्त करते समय वीडियो तैयार करने के लिए अपने ग्राहकों को सूचित करें अगर नही किया है तो गलती reseller की मानी जायेगी, वीडियो जरूरी है ताकि हम समझ सकें कि यह वास्तविक दोष था और इसे प्रतिस्थापित या मरम्मत तो नही किया गया।

*हमने देखा है कि कई बार ग्राहक उत्पाद को पसंद नहीं करते हैं या भले ही आइटम खराब नही हो, तब भी वे निर्माण दोष के रूप में दावा करते हैं और वापसी या बदलने के लिए कहते रहते हैं। कई बार वे जानबूझकर उसी उत्पाद का ऑर्डर देते हैं क्योंकि उनके पास क्षतिग्रस्त के रूप में एक और तैयार होता है*

*हमें बेहतर सेवा देने के लिए कृपया हमारे लिए पारदर्शी रहें।*

अगर वीडियो नही बनाया है तो कृपिया इसके बारे में कोई मेसज न ही करे क्यों कि हम इसके बारे में कुछ नही कर पाएंगे

OUR OFFICE ADDRESS

Priyadarshani Nagar, Bedla Road, Udaipur, Rajasthan, Pincode-313011, India

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Call us at +91 94 685 90 026 (Between 10.00 AM – 6.00 PM) or

send us an email to: [email protected]